5 Kasım 2013 Salı



The WOLVERINE 





The Wolverine filmi ilk olarak vizyona girdiğinde gitmek istemiştim fakat bir takım aksaklıklardan dolayı gitmek nasip olmamıştı daha sonra Vodafone'un yaptığı enfes etkinliği gördüm. Vizyona girmiş sonra da kalkmış olan 4 tane filmi seçdiler ve bu filmleri Vodafonelulara özel tekrar gösterime soktular ben de bu etkinlikten yararlanarak gitmek istediğim fakat gidemediğim filme gitme şansı buldum .




Filmde yaşanan olaylar ise şöyle başlıyor Logan Jane'i zorunluluk yüzünden öldürmüş olsa da kendini suçlu hissetmektedir ve bu yüzden kendini herkesten uzaklaştırıp ücra bir yerlerde kalmaktadır fakat bir gün ansızın ona şükran borcu (!) olan birinin onu çok acil Japonya'ya çağırdığını öğrenir ve gitme mecburiyetinde olur böylece olaylar başlar .




Ben genel de Japon , Kore veya Çinlilerin oynadıkları yani Uzak Doğu filmlerini pek sevmem tabi bu film Japon filmi değildi ve Wolverine vardı .
Bu film de Hugh Jackman'a Tao Okamoto ve Rila Fukushima gibi genç Japon oyuncular eşlik ediyor .
Film Japonya da çekildiği için filmde Japon kültürünü yansıtan birçok öge ile karşılaşabiliyoruz .





Filmle ilgili genel yorum yapmak gerekirse açıkçası ben öyle çok beğenmedim tamam kötü değildi evde film izlemek istediğimde dvd de izlerim ama ben büyük bir beklentiyle gittim sonuç da Wolverine'in filmi ama sanki Japon'ya da film çekmişler 'Wolverine' diye de yeni bir ana karakter eklemişler gibi olmuş .Filmden çıktıktan sonra IMDb de ben bu filme kaç puan veririm diye düşündün Hugh Jackman'ın hatrına olabileceği en son şey 7 .









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder