25 Haziran 2013 Salı

WORLD WAR Z




 

The Host filmini gittiğim zaman ilk kez gördüm filmin fragmanını ve direk ben bu filmi kesin izlemeliyim dedim ve sınavlar bittiği soluğu sinemada aldım .
Film başladığı zaman diyorsun ki ' Brad Pitt sen her oynadığın role cuk oturmak zorunda mısın canım ? '
Ayrıca bu filmde Brad Pitt hem oyuncu hemde filmin yapımcısı olarak karşımıza çıkıyor .




Filmin konusu ise eskiden BM de görev yapan Gerry Lane'in Dünya da yayılan zombi tehlikesine karşı bunu yok edecek çözümü bulması için çıktığı yolculukta başına gelenler .
Gerry'nin eşi rolünde Mireille Enos oynuyor . Kendisi de dünya çirkini yani bu adamın eşi bu olamaz diyorsun izlerken . Ve filmde de öyle bir salaklık yapıyor ki filmi izlerken sinir oluyor insan .




Filmi izlerken bir kere daha anladım ki Dünya da zekasını kullanıp gizliden gizliye hareket edip belli bir süre başarılı olan tek ülke İsrail .
Bradciğimizin yanında ki asker ablamıza da ayrı bayıldım. Asker ablamızın karakterini canlandıran kişi de  Daniella Kartesz . Filmde karakteri en sağlam insanlardan biri izlerken vay be soğukkanlılığa bak diyorsun zaten .



Açıkçası bu tip filmler beni korkutuyor çünkü izlerken düşünüyorum bunlar gayet de gerçek olabilir direk zombi gibi düşünmeyin bence öyle bir şey olamaz ama ölümcül hastalıklar gayet yayılabilir ve devletler buna karşı duramayabilir . 
Ayrıca filmi çok dikkatli izlerseniz çözümü film size anlatmadan anlayabilirsiniz . 
Filmi isteyenler 3D veya 2D olarak izleyebilir . Ben filmi 2D izlerken bile tırstım herhalde 3D izleseydim o zombileri görünce ödüm patlardı .



Filmin soundtrackleri de güzeldi . Özellikle film bittikten sonra çalan müziğe dikkat edin çünkü kesinlikle mükemmel olmuş .
Ünlü bir film eleştirmenimizin de dediği gibi '' Brad Pitt şarap gibi adamsın.''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder